לוגו מסעדת סוהו ראשון לציון | SOHO | בר מסעדה | סושי
איסוף עצמי
הזמן משלוח
הגשה לרכב


בחר אזור משלוח


אנא בחרו את הסניף הרצוי לאיסוף עצמי


אנא בחרו את הסניף הרצוי להגשה לרכב

  • תנאי שימוש באתר ומדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות
  • אודות
  • Facebook
  • הודעה על אישור הסכם פשרה ת.צ 29220-10-20
  • התמונות להמחשה בלבד!
  • לידיעת הלקוחות: יתכנו שינויים במחירים של חלק מהמנות בין תפריט המסעדה לתפריט המשלוחים
  • לשירות לקוחות בווטסאפ ימים א-ה
© כל הזכויות שמורות
כרטיסי אשראי מאושרים - מאסטר קארד, ויזה כאל, לאומי קארד, אמריקן אקספרס
clickeat logo מערכות משלוחים מתקדמות
ssl כרטיסי אשראי מאושרים - מאסטר קארד, ויזה כאל, לאומי קארד, אמריקן אקספרס

© כל הזכויות שמורות

clickeat logo מערכות משלוחים מתקדמות

תנאי שימוש באתר ומדיניות פרטיות

  1. איזובר בתי קפה ישראל 15 בע"מ ("החברה") הינה המפעילה של האפליקציה למסעדת הסוהו SOHO SUSHI & BAR ("האפליקציה" ו/או "המסעדה" בהתאמה) באמצעותה ניתן לבצע הזמנה של מקום במסעדה, הזמנות של משלוחים וכן לצפות בתפריט.
  2. יצירת קשר: כתובת החברה: רחוב בקר 15 א.ת. ראשון לציון. טלפון 03-9658395 דוא"ל: sohorest@gmail.com.
  3. האפליקציה שומרת את הפרטים שמילא המשתמש בעת ביצוע ההזמנה הכוללים את הכתובת למשלוח, מספר טלפון, שם + משפחה, כתובת דוא"ל וכן את פרטי ההזמנות הקודמות שביצע המשתמש וזאת על מנת לייעל את השימוש ולהקל על המשתמש במילוי פרטיו בעת שימוש עתידי, כך שפרטיו ופרטי ההזמנות הקודמות שביצע, יופיעו עם כל כניסה חדשה לאפליקציה (להלן: "פרטי המשתמש").
  4. הינך מצהיר בזאת כי פרטי המשתמש אשר נמסרים לחברה במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.
  5. האפליקציה מסונכרנת עם אתר האינטרנט של המסעדה www.soho-rest.co.il (להלן: "אתר האינטרנט"). לכן ישנה אפשרות שהאפליקציה תזהה את מספר הטלפון ו/או פרטי המשתמש אשר מולאו בעבר על ידי המשתמש ותציב אותם באופן אוטומאטי.
  6. לכל משתמש נתונה האפשרות לעיין ו/או לעדכן ו/או לשנות ו/או למחוק את פרטי המשתמש באיזור האישי, אך אין אפשרות למחוק את ההזמנות הקודמות שביצע המשתמש. במידה והמשתמש מחק את פרטי המשתמש, החברה לא תעשה כל שימוש בנתונים של ההזמנות הקודמות.
  7. כאשר משתמש נמצא בקרבת המסעדה, האפליקציה שולחת לו הודעה לנייד, אבל האפליקציה איננה שומרת את המיקום של המשתמש או ממשיכה לעקוב אחר מיקומו לאחר שעזב את הרדיוס שסביב המסעדה.
  8. האפליקציה מזהה את המשתמש עם כניסתו לפי מספר הטלפון הנייד שנעשה בו שימוש, ולפי סיסמא ו/או קוד, אך עם זאת ישנה אפשרות לכל משתמש שלא להזדהות עם הסיסמא ו/או הקוד שקיבל ולבצע הזמנה באופן אנונימי בהתאם לפרטי כתובת למשלוח שיוזנו ואז ההזמנה לא מקושרת למשתמש.
  9. לכל משתמש יש אפשרות לשחזר את הסיסמא במקרה שאבדה לו ו/או במקרה שאינו זוכר אותה וכן יש אפשרות להחליף את הסיסמא.
  10. החברה שומרת את פרטי המשתמש על גבי שרתים שמנוהלים על ידי חברת GNS והחברה המחזיקה את השרתים הינה חברת WEB3D. החברות הנ"ל שומרות על המידע בסודיות ובסביבה מאובטחת מפני גישה ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים ו/או לצדדים שלישיים.
  11. האפליקציה מקושרת למערכת הזמנת מקום במסעדה Klick a table באמצעותה יכול המשתמש להזמין מקומות במסעדה.
  12. החברה מעוניינת לשלוח למשתמש מידי פעם פרסומות והודעות שיווק מגוונות לרבות על מבצעים, הנחות, ואירועים מתוכננים. מילוי פרטי המשתמש, כמוהם כהסכמה מודעת בכתב של המשתמש לקבל מאת החברה דברי פרסומת לטלפון הנייד ו/או לדוא"ל בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח-2008 ובכל עת המשתמש יוכל לבטל את הסכמתו ולחדול מקבלתם.
  13. החברה רשאית להשתמש בפרטי המשתמש לצורך שיפור השירותים באפליקציה ו/או לצורך יצירת קשר עם המשתמש במקרה הצורך ו/או לשם בירור פרטים בקשר להזמנת משלוח, הזמנת מקום ועניינים אחרים הקשורים במשתמש.
  14. החברה תהא רשאית למסור לצדדים שלישיים כגון יצרנים, מפרסמים ועוד, מידע סטטיסטי ו/או נתונים אודות רכישות של מוצרים שנעשו באמצעות האפליקציה, אך מבלי לקשר אותן למשתמשים ו/או לפרטי המשתמש.
  15. מסירת מידע ו/או פרטי המשתמש לצדדים שלישיים תעשה גם במקרים הבאים: מחלוקת משפטית בין המשתמש לבין החברה; אם המשתמש ו/או גורם כלשהו יבצע פעולות שבניגוד לדין; אם יתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטי המשתמש ו/או המידע אודותיו לצד שלישי. אם החברה  תמכור או תעביר בכל צורה שהיא את פעילותה וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תחליף שרתים ו/או חברה הנותנות שירותי אחזקה לשרתים.
  16. סליקת כרטיסי האשראי של משתמשים דרך האפליקציה מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת את פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי המשתמש בשרתיה.    
  17. האפליקציה מפעילה Cookies כדי לזהות את המשתמש ואת תצורת ההזמנות הקודמות שלו וכן נעשה שימוש בניהול תגיות Google Tag Manager.
  18. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש באפליקציה מפעם לפעם בהתאם לצרכיה ו/או בהתאם לכל דין.
  19. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות שירותים ותכנים קיימים באפליקציה.
  20. החברה ו/או המסעדה לא תהא אחראית למקרה של תקלה באפליקציה אשר מנעה את השימוש בה ו/או לא אפשרה את השירות שהמשתמש ביקש לקבל. בשום מקרה המשתמש לא יהיה זכאי לקבל פיצוי כלשהו מאת החברה ו/או המסעדה בגין תקלה כאמור.
  21. ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

תנאי שימוש באתר ומדיניות פרטיות

  1. איזובר בתי קפה ישראל 15 בע"מ ("החברה") הינה המפעילה של האפליקציה למסעדת הסוהו SOHO SUSHI & BAR ("האפליקציה" ו/או "המסעדה" בהתאמה) באמצעותה ניתן לבצע הזמנה של מקום במסעדה, הזמנות של משלוחים וכן לצפות בתפריט.
  2. יצירת קשר: כתובת החברה: רחוב בקר 15 א.ת. ראשון לציון. טלפון 03-9658395 דוא"ל: sohorest@gmail.com.
  3. האפליקציה שומרת את הפרטים שמילא המשתמש בעת ביצוע ההזמנה הכוללים את הכתובת למשלוח, מספר טלפון, שם + משפחה, כתובת דוא"ל וכן את פרטי ההזמנות הקודמות שביצע המשתמש וזאת על מנת לייעל את השימוש ולהקל על המשתמש במילוי פרטיו בעת שימוש עתידי, כך שפרטיו ופרטי ההזמנות הקודמות שביצע, יופיעו עם כל כניסה חדשה לאפליקציה (להלן: "פרטי המשתמש").
  4. הינך מצהיר בזאת כי פרטי המשתמש אשר נמסרים לחברה במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.
  5. האפליקציה מסונכרנת עם אתר האינטרנט של המסעדה www.soho-rest.co.il (להלן: "אתר האינטרנט"). לכן ישנה אפשרות שהאפליקציה תזהה את מספר הטלפון ו/או פרטי המשתמש אשר מולאו בעבר על ידי המשתמש ותציב אותם באופן אוטומאטי.
  6. לכל משתמש נתונה האפשרות לעיין ו/או לעדכן ו/או לשנות ו/או למחוק את פרטי המשתמש באיזור האישי, אך אין אפשרות למחוק את ההזמנות הקודמות שביצע המשתמש. במידה והמשתמש מחק את פרטי המשתמש, החברה לא תעשה כל שימוש בנתונים של ההזמנות הקודמות.
  7. כאשר משתמש נמצא בקרבת המסעדה, האפליקציה שולחת לו הודעה לנייד, אבל האפליקציה איננה שומרת את המיקום של המשתמש או ממשיכה לעקוב אחר מיקומו לאחר שעזב את הרדיוס שסביב המסעדה.
  8. האפליקציה מזהה את המשתמש עם כניסתו לפי מספר הטלפון הנייד שנעשה בו שימוש, ולפי סיסמא ו/או קוד, אך עם זאת ישנה אפשרות לכל משתמש שלא להזדהות עם הסיסמא ו/או הקוד שקיבל ולבצע הזמנה באופן אנונימי בהתאם לפרטי כתובת למשלוח שיוזנו ואז ההזמנה לא מקושרת למשתמש.
  9. לכל משתמש יש אפשרות לשחזר את הסיסמא במקרה שאבדה לו ו/או במקרה שאינו זוכר אותה וכן יש אפשרות להחליף את הסיסמא.
  10. החברה שומרת את פרטי המשתמש על גבי שרתים שמנוהלים על ידי חברת GNS והחברה המחזיקה את השרתים הינה חברת WEB3D. החברות הנ"ל שומרות על המידע בסודיות ובסביבה מאובטחת מפני גישה ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים ו/או לצדדים שלישיים.
  11. האפליקציה מקושרת למערכת הזמנת מקום במסעדה Klick a table באמצעותה יכול המשתמש להזמין מקומות במסעדה.
  12. החברה מעוניינת לשלוח למשתמש מידי פעם פרסומות והודעות שיווק מגוונות לרבות על מבצעים, הנחות, ואירועים מתוכננים. מילוי פרטי המשתמש, כמוהם כהסכמה מודעת בכתב של המשתמש לקבל מאת החברה דברי פרסומת לטלפון הנייד ו/או לדוא"ל בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח-2008 ובכל עת המשתמש יוכל לבטל את הסכמתו ולחדול מקבלתם.
  13. החברה רשאית להשתמש בפרטי המשתמש לצורך שיפור השירותים באפליקציה ו/או לצורך יצירת קשר עם המשתמש במקרה הצורך ו/או לשם בירור פרטים בקשר להזמנת משלוח, הזמנת מקום ועניינים אחרים הקשורים במשתמש.
  14. החברה תהא רשאית למסור לצדדים שלישיים כגון יצרנים, מפרסמים ועוד, מידע סטטיסטי ו/או נתונים אודות רכישות של מוצרים שנעשו באמצעות האפליקציה, אך מבלי לקשר אותן למשתמשים ו/או לפרטי המשתמש.
  15. מסירת מידע ו/או פרטי המשתמש לצדדים שלישיים תעשה גם במקרים הבאים: מחלוקת משפטית בין המשתמש לבין החברה; אם המשתמש ו/או גורם כלשהו יבצע פעולות שבניגוד לדין; אם יתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטי המשתמש ו/או המידע אודותיו לצד שלישי. אם החברה  תמכור או תעביר בכל צורה שהיא את פעילותה וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תחליף שרתים ו/או חברה הנותנות שירותי אחזקה לשרתים.
  16. סליקת כרטיסי האשראי של משתמשים דרך האפליקציה מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת את פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי המשתמש בשרתיה.    
  17. האפליקציה מפעילה Cookies כדי לזהות את המשתמש ואת תצורת ההזמנות הקודמות שלו וכן נעשה שימוש בניהול תגיות Google Tag Manager.
  18. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש באפליקציה מפעם לפעם בהתאם לצרכיה ו/או בהתאם לכל דין.
  19. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות שירותים ותכנים קיימים באפליקציה.
  20. החברה ו/או המסעדה לא תהא אחראית למקרה של תקלה באפליקציה אשר מנעה את השימוש בה ו/או לא אפשרה את השירות שהמשתמש ביקש לקבל. בשום מקרה המשתמש לא יהיה זכאי לקבל פיצוי כלשהו מאת החברה ו/או המסעדה בגין תקלה כאמור.
  21. ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

הצהרת נגישות

האתר "https://delivery.soho-rest.co.il" תחת שם המתחם (DOMAIN) – על כלל תכניו (למעט הסייגים מטה), נבדק על ידינו ונמצא כעומד בכל הדרישות והתנאים המפורטים בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות, התשע"ג-2013) ובתקן 5568 הישראלי (קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט), ברמה AA.

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים כולל משתמשים בעלי מוגבלויות, נגישות היא תנאי לחברה צודקת ומשגשגת. על כן השקענו בחוויית השימוש באתר שתהיה נוחה ויעילה לכלל המבקרים באתר עבור רוב מערכות ההפעלה(operating system) ו/או בסוג הדפדפן (user) agent) ו/או בסוג המכשיר(device) , למעט מערכת הפעלה winXP ומטה, וגרסאות דפדפן Explorer 10 ומטה.

הנתונים נכונים לבדיקה ולעבודה שבוצעה בתאריך 1.07.2019 , נדגיש כי אחת לתקופה מומלץ לבצע התאמות נגישות כדי לשמור על התאמה מיטבית.

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים כולל משתמשים בעלי מוגבלויות, נגישות היא תנאי לחברה צודקת ומשגשגת. על כן השקענו בחוויית השימוש באתר שתהיה נוחה ויעילה לכלל המבקרים באתר עבור רוב מערכות ההפעלה(operating system) ו/או בסוג הדפדפן (user) agent) ו/או בסוג המכשיר(device) , למעט מערכת הפעלה winXP ומטה, וגרסאות דפדפן Explorer 12 ומטה.

לצד סריקה קפדנית והתאמת קוד האתר ((Wave, רוב תכני האתר נבדקו באמצעות קורא מסך(NVDA) , תוכנת קונטרסט (Wave), ותוכנת הגדלה. כמו כן, ערכנו בדיקות שימושיות מקיפות במגוון אמצעי קלט.

כמו כן, לשימוש כלל הגולשים הותקן תפריט נגישות בחלקו העליון של המסך הנותן מענה באופן נגיש לגודל פונט, מענה לעיוורי צבעים, הדגשת וסימון קישורים, פונט קריא וביטול הנפשות.
הפופ אפים המציגים את הפירוט עבור המנות , הונגשו בצורה המיטבית שאפשר.

במידה ונתקלתם בקושי כלשהו, נשמח לקבל משוב מפורט לכתובת: info@web3d.co.il ולשפר בהתאם את האתר לטובת כלל הציבור. רכזת נגישות אפרת רגב 054-6764413